We zijn er!

Heel snel ff een update, vanavond neem ik even de tijd om meer te vertellen. Gister zijn we aangekomen op nuarro. we hadden eerst een nacht in nampula, de plaats waar we zijn geland zo'n 5 uur met de autohiervandaan.

Ik was een beetje in shock toen we aankwamen, het was net donker geworden en ik zag vreselijke grote insecten...overal!!! Maar ik moet zeggen ik heb heerlijk geslapen en bij daglicht is het hier zo verschrikkelijk mooi! wauw!

ik moet snel weer verder, veel informatie en veel mensen die ik moet ontmoeten... erg lastig want de locals lijken allemaal op elkaar hahaha

xx

Reacties

Reacties

Robbert

Rugnummers?

Sabrina

Hahahaha ja of van die mooie gekleurde streepjes in hun gezicht

Alain

Hierbij zeg ik mijn abonnement op deze blog op ;)

Debbie en Ben

Goed te horen dat jullie veilig aangekomen zijn, we zijn benieuwd naar alle verhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!