nog een paar nachtjes slapen

Voor iedereen die het nog niet weet (lijkt me sterk

Wink
) maar dinsdag gaan wij weer op reis en ook dit keer houden wij een blog bij.

Zuid oost azie! We starten in bangkok en vanuit daar gaan we naar cambodja, vietnam, china en laos... dat is de in ieder geval nu de planning maar dat kan natuurlijk altijd anders lopen.

Ben wel een beetje zenuwachtig.. 3 maanden van huis, 3 maanden zonder mn loentje

Frown
maar heb er natuurlijk wel heel erg veel zin in. laatste week vliegt echt voorbij, afscheid nemen van iedereen, alles in orde maken en nog flink wat uurtjes werken.

maar alles is klaar voor vertrek, morgen maken we het huis in orde en komen de meisjes die ons huis gaan huren al in huis. Maandag alles inpakken en afronden. Dinsdagochtend nog snel ff een lesje geven, spinning om 7.15u (hahaha ja echt) snel naar huis en dan op naar schiphol! we vliegen om 3 uur. Eerst vliegen we naar cairo en vanuit daar naar bangkok dus 1 overstap. Ben natuurlijk weer erg nerveus voor de vliegreis... pfff heb ik helemaal geen zin in, maar zal kijken of ik een verslagje kan tijdens de vliegreis en wat er allemaal in me omgaat (PANIEK)

Cool

anyway WE HEBBEN DR ZIN IN!!!

Reacties

Reacties

vanoma suuredonk

danny en maloes wens jullie een fijne vakantie toe ,met heel veel mooie belevenisse toe.
ikhou van jullie ik zal veel aan jullie denken,
kus veel plezier toi toi toi je oma.

kitty merza

Tja ik bn een van die mensen die niet wist dat jullie op vakantie gingen....'k hoef ook nie alles te weten...

heel veel plezier! Tjonge zit dat in de familie of zo Sandra is nu oook al weer bijna drie maanden weg..
groetjes en pas goed op jezelf!! x Kitty

monique v Uem

Danny en Marloes goede reis,Marloes sterkte met de vlucht als je geland bent, ben je het weer vergeten toch?Nou kanjers heel veel plezier de komende tijd en let goed op elkaar he !!
Groetjes Monique

van oma suurendonk

hallo schatten van me wens jullie een goede vlug. fijne aankomst ik hou van jullie. denk aan jullie kus

kitty

net lees ik jullie verhaal over Cambodja, nooit gehoord dat het daar zo corrupt is. Maar goed dat Danny daar al eens eerder is geweest (Ha ha) en zo goed wist dat daar de grens helemaal niet was. Zo, wat scherp zeg!
ik ken hem niet maar heb nu al bewondering voor ehm....hi hi
Ga je echt ook boxen daar Marloes?

groetjes Kitty
(kreeg net een telefoontje van San, die zat in Colombia en nu in Brasilie..)

lieve groet van je tante

marloes

tante kitty hij is nog nooit hier geweest hoor, hij bluft maar wat hahahaha

vechten hmmm ga er niet van uit, maar zeg nooit nooit!! ga wel trainen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!