phoe!! best warm hier

nou daar zitten we dan! We kunnen het eigelijk nog niet geloven, maar onze vakantie is begonnen. De vlucht leek eindeloos te duren en we dachten dat er nooit een eind aan zou komen, maar daar stonden we dan opeens op bangkok airport. Het eerste wat je opvalt en dat je zeker weet dat je er echt bent zijn de mensen, zoveel vriendelijkheid, iedereen lacht naar je of ze maken ff een praatje. Vanuit de airport hebben we de metro genomen naar de stad, ging heel snel en heel makkelijk, daar hebben we een taxi genomen naar het guest house,

guest house is super, heel thais. alles is van teak hout en je mag absoluut geen schoenen aan. (dat is hier gebruikelijk, overal waar je naar binnen gaat moeten je schoenen/slippers uit, ook bij sommige winkeltjes)

We hebben onze tas gedumpt en zijn gaan rondlopen in de buurt, super leuk,gegeten bij allemaal kraampjes langs de weg,lekker fruit gegeten (geen idee wat voor een fruit hahaha maar het was lekker) pad thai (noodles) en zelfs koffie van een kraampje. daarna zijn we naar dr fish geweest , dat was echt hilarisch, met je voeten in een bak met allemaal kleine visjes en die halen dan de dode huidcellen van je huid en is heel goed voor je bla bla bla, wij vonden het gewoon leuk om te doen, in nl betaal je daar veel geld voor, in de zwaluwhoeve ofzo, hier omgerekend € 3,-

daarna zijn we wat coictailtjes gaan drinken en mensen kijken, wat hier allemaal rondloopt, is amsterdam echt niets bij. je hebt:

de echte backpackers> dreadlocks, ongewassen, ongeschoren en leven ergens tussen hemel en aarde, vaak staan ze aardig strak van de drugs.

vieze oude mannetjes> met jonge thaise meisjes

echte typische toeristen> met een bordje op hun hoofd, hallo is er iemand die ons kan oplichten?? je herkent ze meestal aan hun vragende/angstige blik en een kaart van bangkok in hun hand. of zoals we vandaag zagen een groepje jongeren waarvan 1 van de meisjes een kortroze tuille rokje aanhad en daarmee een tempel ingaat, (echt not done, om niet bedektgekleed een tempel in te gaan)

backpackers> die zijn wel cool, dat zijn wij en gewoon mensen die lekker aan het rondreizen zijn en genieten van alles om hun heen.

leuk dus om hier gewoon te zitten en mensen te kijken. daarna hebben we een massage genomen. ik een thaise massage van een uuren danny een voetmassage, samen waren we omgerekend € 6,- kwijt! Zo heerlijk allemaal, alleen daarom al is het zo leuk om hier naartoe te gaan! daarna waren we dood en zijn we gaan slapen, we hadden zelfs geen energie meer om dit blog te schrijven.

vandaag zijn we naar het paleis geweest, heel mooi en hebben we een riviertocht gemaakt en daarna zijn we naar een tempel geweest. erg mooi ook. nu ff aan het chillen en bijkomen van de warmte, straks gaan we waarschijnlijk de gym van renee opzoeken (thaiboksschool) en later willen we naar het lumpini stadion/park om daar een beetje te gaan kijken, er zijn morgen gevechten in het lumpini dus ff kijken of ze nog iemand van 68 kilo zoeken hihi nee hoor mam!!!! don't worry, ik ga kijken of er kaartjes zijn om te kijken!!

jullie horen weer van ons!!!

ok dan

leuk verhaal gast!

wendy

hey kanjers wat leuk om zo snel wat van jullie te horen,en wat hebben jullie al een hoop gedaan!
bart zij vande week nog misschien gaat marloes nog wel eem wedstrijdje doen??haha
veel plezierrrrr,dikke kus van ons

mamma

let ik weer niet op en wil Danny weer geld verdienen door jou in de ring te gooien, maar ik ben weer scherp dus op jullie tellen passen en NIET in de ring alleen maar naar kijken.ik weet niet hoe jullie dat doen maar razz wil hier ook in de regen naar buiten, geen probleem!!! pappa is de schark. dikke kus, mamma.

loes en dan

Wie is OK DAN?

je broer.

he meis veel plezier doe wel voorzichtig en maak maar veel foto;s tot snel

Xander Nel

Hé Marloes, je kan niet zomaar de ring in gaan zonder je moeders worteltjes hoor...

Gr. Xander...

monique

Hey kanjers net weg en dan al zoveel meegemaakt leuk om te lezen hey marloes leuke invaller hoor op de donderdag ochtend veel plezier nog gr monique