daar gaan we weer!

Nou alles gepakt, we are ready to go!

India dit keer, vraag me niet waarom want ik verklaar mezelf de afgelopen dagen ook voor gek!

Ik zei altijd dat ik nooit van mn leven naar India wilde. En 2 maanden geleden werd ik wakker en dacht opeens, ik wil naar India!! Danny gebeld en s'avonds een ticket delhi geboekt!

We merken dat je met reizen, steeds meer uitdaging wilt en steeds extremer gaat, Ik weet nog de eerste keer thailand vond ik zooooo zwaar en nu vind ik thailand 1 en al luxe!!

Tot 2 dagen geleden was ik ervan overtuigd dat ik het kan. De viezigheid, de drukte, de chaos, en het zien van zeer extreme leefomstandigheden.... nu weet ik het niet meer zo zeker. but there is no way back! we gaan, nog een paar uurtjes slapen en dan zitten we in het vliegtuig.

ook dit keer weer een reismee blog, zodat jullie onze verhalen en belevenissen kunnen lezen (scheelt een hoop vertellen als we terug zijn haha

Laughing
)

Reacties

Reacties

Eline Nauta

Hoi Danny en Marloes. Hoe lang gaan jullie? Heel veel plezier in ieder geval! Liefs Eline

wendelien

We kijken nu al uit naar jullie belevenissen. Geniet ervan

pap en mam

wij zijn er weer bij mama..........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!