best druk hier in delhi

Nou we zijn er!

super goede vlucht gehad. ging best snel en had een eigen tv'tje dus lekker films gekeken.

En dan sta je daar opeens in delhi. we hebben een prepaid taxi genomen, wel zo veilig en we hebben nog geen zin in gesjoemel, morgen zijn ze de eerste.

Onze eerste indruk.. nou warm, druk! en ja het stinkt hahaha maar vind het niet heel anders dan thailand, vietnam en laos. Ja het is veel smeriger en er staan overal koeien hahaha en er liggen overal mensen op straat te slapen. oh en het verkeer is best wel spannend...pfff er zijn geen regels.

Morgen gaan we pas echt een indruk krijgen denk ik.

enne eline, we blijven een maand ;)

tot laters!!

wendy

Hey leuk om al wat te horen,en vaag dat er gewoon overal koeien lopen :o Haha nou veel plezier morgen en voorzichtig kus

Sabrina

Ik krijg al darmklachten als ik dit lees hahahahaha!!! Geniet ervan en let op wat je eet voor mijn geruststelling :-) veel plezier!!!!!

met oma suurendonk

hallo danny en maloes weer een belevenis maar kijk goed uit vind het wel fijn om contakt te houden zo nou veel plezier .kus .

Wendelien

Warm, druk, stank, smerig, best wel spannend verkeer, sjoemelen ... Nu nog op zoek naar een laveloze taxichauffeur die je de stuipen op het lijf jaagt en het wordt weer een vakantie om van te smullen. En don't woerry: wij ontfermen ons zaterdag wel over de taart (niet te verwarren met je moeder haha)

Wendelien

Woerry? Ja woerry, zo schrijven ze dat in India. Dat heb ik net gelezen.