wij zijn best populair hier in india

ff serieus

Allereerst wil ik even melden dat wij vanaf nu angelina merza en danny pitt heten. Sjezus wat zijn we populair. maar dat later

ff serieus nog een keer.. als je denkt alles gezien te hebben in je leven... WTF!!! wat een chaos, wat een (voor ons) vreemde cultuur. Wat is het vies maar het is ook wel weer heel erg leuk. Vind marloes merza india leuk???? Ja ik vind het leuk! ik lach me dood hier, heb nog nooit zoveel gekkenheid gezien.

Op dit moment zijn we in Agra en hebben we vandaag de taj mahal bekeken. Echt waanzinnig, Zelfs Danny is onder de indruk. Daarna zijn we naar de red fort geweest een supermooi kasteel van akbhar (wie kent em niet...uh wij)

Agra is leuker dan Delhi vinden wij. Het lijkt of we zo in een duizend en 1 nacht sprookje zijn gekomen, ik verwacht elke keer dat alladin van de daken af komt springen. eergister zijn we gaan rondlopen in Delhi. Nou.... dat is wel ff wat anders. Alle mannen willen mij aanraken. dat is niet echt prettig. ondertussen 2 ellebogen uitgedeeld en Danny ook een flinke. En gelukkig heb ik snelle reflexen dus ontwijk ik iedereen hahaha. Terug van het red fort uit Delhi (overal staat een red fort volgens mij) liepen we door een moslimbuurt en dat was het enige moment dat ik echt niet meer leuk vond, zeer vijandig en eng. Dat merk je hier dus heel erg, Hindu mensen zijn heel vriendelijk maar de moslims laten er duidelijk blijken ons (mij als vrouw) niet goed te keuren, en ik heb gewoon mouwen en lange broek of rok aan.

Verder worden we behandeld als hollywoodsterren, iedereen maakt stiekem foto's met hun mobiel en iedereen wil met je op de foto, volwassen mannen, vrouwen, noem maar op. Verder willen ze continu handen schudden, er lopen heel veel toeristen, dus ik snap niet zo goed waarom ze het zo leuk vinden.

Vandaag in agra is een hindufestival, dat betekent dat iedereen gillend, zingend, schreeuwend door de straten danst, vuurwerk afsteekt en verbommen gooit.... er is keiharde hindumuziek, en overal drumbands. Ze eren hun ladygod en brengen offers naar de rivier, dit is al gaande vanaf 7 uur vanaochtend en gaat nog wel ff door. Ik heb nog nooit zoiets gezien!!

Oja ik vergeet te vertellen dat we met de trein van Delhi naar agra zijn gegaan. Het was zoiets als Maxima in de trein in Nederland stapt. We waren 1 grote attractie. Vooral ik.... En dan vooral de vrouwen kunnen niet ophouden met naar je te kijken.

Morgen gaan we naar jaipur met de trein... ben benieuwd hahaha

tot laters

enne nog niet ziek geweest hoor!! woehoe!!

Reacties

Reacties

Sabrina

Hahahaha ik zie het helemaal voor me.. goed dat jullie nog niet ziek zijn haha... en pas op dat je niet gerold wordt als ze met je op de foto willen ;-)

wendy

ik snap het best,ik was ook meteen onder de indruk van je en je grootste fan! :-P leuk verhaal weer,veel plezier morgen,en hopelijk worden jullie niet ziek. xxx

Robbert

Leuk! Blijf ons op de hoogte houden.

Marco & Dewina & Mutiara en Ginoo

Alsnog een hele fijne vakantie daartjes, zo te zien bevalt het jullie wel,, kijk maar uit ja met die moslimas, kunnen gevaarlijk zijn,, maar ach jullie 2 saampjes, komt goed!!En ben benieuwd wat jullie van de hindufestival vonden,, lijk me daar een gekkehuis,, maar have fun,, en kijk uit met wat je eet..

Grts uit Voorthuizen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!