en dan is danny aan de beurt

Ja hoor, danny is de hele nacht ziek geweest, om 9 uur konden we naar de dokter en daar werd ook danny gelijk aan het infuus gelegd. Hij had een erg lage bloeddruk en veels te veel vocht verloren dus heeft de dokter er maar gelijk 2 liter zoutoplossing en antibiotca ingegooid. Hij is nu erg opgeknapt en wil al ergens gaan eten hahaha nog maar eventjes wachten het is net 1 uur geweest.

We zijn dus nog steeds in jaipur en zelfs al zouden we verder willen reizen, de eigenaar van het guesthouse staat erop dat we goed uitzieken en volgens mij laat ie ons ook gewoon niet gaan!

We liggen hier met zn 2tjes op bed ons af te vragen waarom we in godsnaam naar india zijn gegaan!! Hahaha verder gaat onze fantasie al op de vrije loop en heet razz geen razz meer maar raj ( alles hier eindigd op de j, spreek uit als sssjjj) dus we hebben het over raj en ik ga als ik terug ben de raj mahal (mahal= paleis) voor dr bouwen in plaats van de taj mahal (zie foto). Danny heeft een marrokaans accent aangenomen om zich een beetje in te leven met het accent en de uitspraak hier. Als tie terug komt zegt ie dat ie op inburgeringscursus moet om weer nederlands te kunnen spreken.

We hebben wel maar ff een roomupgrate gedaan, we hebben nu airco en tv en een stenen vloer i.p.v beton! Luxe!!

Tot zo ver onze update... word vervolgd